www.flickr.com

20050401

Holyrood Blue


Holyrood Blue
Originally uploaded by teotwawki.
I had an email this morning reminding me that EU regulations stipulate that all bloggers have to post at least one entry a year in another European language. So today's entry will be mainly in Dutch.

Waar de tijd dit jaar is gegaan? Ik nam heel wat foto's op een recente reis aan Edinburgh aangezien het weer de hele dag met heldere zonneschijn perfect was. Dit is het Schotse parlement, dat een belachelijke hoeveelheid geld kost. Ik veronderstel de planningsstadia massieve hoeveelheden 'Scotch' impliceerden aangezien het volledige gebouw slechts in een staat van extreme dronkenschap kon ontworpen te zijn. Ik wilde aan gelijkaardig het, maar het is enkel lelijk te - deze foto is het meest minst visueel aanvallende deel van het gebouw.

1 comment:

Anonymous said...

Ik tinken dat mebbe u is haven aan leetel Aapril voolz jokke.
von Smudge